ლევან გიგინეიშვილი - საბჭოს წევრი
განათლება:
1989-94 - ივ. ჯავახიშვილის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ფილოლოგიის ფაკულტეტი, კლასიკური ფილოლოგიის კათედრა. ფილოლოგიის ბაკალავრი;
1994-95 - ცენტრალური ევროპის უნივერსიტეტი, შუა საუკუნეების დეპარტამენტი. მაგისტრი მედიევისტიკაში;
1995-96 - ლუვენის კათოლიკური უნივერსიტეტი, ფილოსოფიის ინსტიტუტი, ფილოსოფიის ბაკალავრი;
1996-2000 - ცენტრალური ევროპის უნივერსიტეტი, ბუდაპეშტი. მედიევისტიკის დოქტორი;
2002-2003 - ჰარვარდის უნივერსიტეტი, განათლების სკოლა.
სამუშაო გამოცდილება:
2000-2001 - ლექციების ციკლი შუა საუკუნეების ფილოსოფია-თეოლოგიაში საქართველოს საპატრიარქოს სასულიერო აკადემიაში;
2000-2004 - ჯავახიშვილის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, კლასიკური ფილოლოგიის, ბიზანტინისტიკის და ნეოგრეცისტიკის ინსიტუტი, ლექტორი. ვკითხულობდი შემდეგ კურსებს: 1. ბიზანტიური კულტურა და ლიტერატურა; 2) პლატონისა და ნიკოლო მაკიაველის პოლიტიკური თეორიები - შედარებითი ანალიზი;
2002 წლიდან ქართული ლიტერატურის და 2009 წლიდან ქართული ლიტერატურისა და დასავლური ფილოსოფიის ისტორიის მასწავლებელი გივი ზალდასტანიშვილის სახელობის ამერიკულ აკადემიაში თბილისში;
2006 წლიდან 2018 წლამდე ასოცირებული პროფესორი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში. ვკითხულობდი შემდეგ კურსებს: შუა საუკუნეების ფილოსოფიის ისტორია; ახ. აღთქმა: ისტორია, კანონი, თეოლოგია; ანტიკური (ბერძნული) ლიტერატურა; ლათინური ენა. მოწვეული პროფესორის სტატუსით წამიკითხავს კურსი კრიტიკულ აზროვნებაში;
2018 წლიდან დღემდე, სრული პროფესორი ჯავახიშვილის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში. ვკითხულობ კურსს „შესავალი ბიზანტიურ ფილოლოგიაში“ (ბაკალავრიატი) და შუა საუკუნეების ბერძენი და შუა საუკუნეების ლათინი ავტორები (სამაგისტრო)
გამოქვეყნებული ნაშრომები:
1. “ჰენადები იოანე პეტრიწის ფილოსოფიაში”. ქუთაისის უნივერსიტეტის ბიულეტენი, 1995;
2. “ნეოპლატონიზმის და ქრისტიანობის ჰარმონიზაცია გელათის სამონასტრო სკოლაში - პროკლე დიადოხოსის “ღვთისმეტყველების საფუძვლების” იოანე პეტრიწისეული კომენტირებული თარგმანი”. ცენტრალური ეროპის შუა საუკუნეების დეპარტამენტის წელიწდეული, 1994-95. “Harmonization of Neoplatonism and Christianity in Gelati Monastic School – Ioane Petritsi’s Commented Translation of Proclus’ ‘Elements of Theology,’” Annual of the CEU Medieval Studies Department, 1994-1995;
3. “იოანე პეტრიწის კომენტარების ერთი პასაჟის გაგებისათვის”. გელათის აკადემიის წელიწდეული, ქუთაისი, 1998;
4. თანაავტორობით გერდ ვან რილთან: “იოანე პეტრიწი: პსელოსის სკოლაშჲ პროკლეს ნაშრომების სწავლების მოწმე.” “Ioane Petritsi: a Witness of Proclus’ Works in the School of Psellus,” in Proclus et la Theologie Platonicienne, Actes du Colloque International de Louvain (13 - 16 mai 1998), ed. A. Ph. Segonds and Carlos Steel (Leuven: Catholic University of Leuven Press & Paris: Les Belles Lettres, Paris, 2000);
5. სული იოანე პეტრიწის ონტოლოგიაში. “Soul in Ioane Petritsi’s Ontology”, Orientalia Christiana Periodica, Rome, Nr.1\ 2000, pp. 119-145;
6. ერთი, საზღვარი და უსაზღვროობა იოანე პეტრიწის ფილოსოფიაში. ფაზისი 2-3, თბილისი, 2000;
7. განათლების პროცესში მოტივაციის მნიშვნელობის გაგებისათვის. “Understanding the importance of incentive in educational Process (with specific reference to Georgia)”. In: A Question of Method: Teaching in the Social Sciences at Post-Soviet Universities. CEP, Budapest, Washington DC, 2002, pp. 55-70;
8. ლოგოსისა და ინტელექტის დოქტრინა იოანე პეტრიწის ონტოლოგიაში. The Doctrine of Logos and Intellect in Ontology of Ioane Petritsi: Evagrian-Origenist Influence. Origeniana Octava – “Origen and the Alexandrian Tradition”, Papers of the 8th International Origen Congress, Pisa, August 27-31. Ed. L. Perrone. Leuven, University Press: 2003, pp. 1139-1148;
9.კონფლიქტური ნარატივები აფხაზეთსა და საქართველოში: სხვადასხვა ხედები ერთი ისტორიისა და ობიექტურობის ძიება. “Conflicting narratives in Abkhazia and Georgia: Different Visions of the Same History and the Quest for Objectivity” http://gsweb.harvard.edu/~t656_web/peace/ April 2003;
10. ურთიერთგამომრიცხავი ნარატივები და კონფლიქტები. ობიექტურობის აუცილებლობა გადაწყვეტის გზების ძიებისათვის. “Exclusive Narratives and Conflicts. The Necessity of Objectivity for Finding Solutions”- Ibid. April 2003;
11. “არისტოტელე” - სტატია სახელმძღვანელოსთვის: “ანტიკური ლიტერაურა”, გამოსცა რ. გორდეზიანმა და ნანა ტონიამ. თბილისი, თსუ, “ლოგოსი”, 2005, გვ. 181-189;
12. რეფორმისშემდგომი ისტორიის სახელმძღვანელოები საქართველოში: შეცვლილი ფორმები და უმცირესობების საკითხი საქართველოს ისტორიაში “Post-Reform History Textbooks in Georgia: changing patterns and the issue of minorities in Georgian history”. http://www.cimera.org/pdf/History_Teaching_in_Georgia.pdf, February 2007;
13. პავლეს პასაჟის ნეოპლატონური განმარტება იოანე პეტრიწთან: თეორია მატერიაზე. “კადმოსი”, 1, 2009, გვ. 115-125;
14. “ჰუიზინგა”. კრებულში: “მოდერნულობის თეორიები”. ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი: თბილისი, 2010, გვ. 32-49;
15. საქართველოს პატრიარქები. ილიას ბიბლიოთეკა, ტ. 3, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, 2010 (შესავალი სტატია);
16. იოანე ბოლნელის სიტყვა იერუსალიმში წმინდა ეკლესიების კურთხევისთვის The Word Spoken by John the Bishop of Bolnisi concerning the consecration of the Holy Churches which was conducted in Jerusalem. (Translation of the Old Georgian text). Scrinium 6, Patrologia Pacifica: Selected Papers Presented to the Asia Pacific Early Christian Studies Society. Gorgias Press: Piscataway, NJ, 2010, pp. 339-345;
17. რევიუ წიგნზე: Ioane Petrizi, Kommentar zur Elementatio theological des Proklos, eds. Lela Alexidze and Lutz Bergemann (a review). The International Journal of the Platonic Tradition 4 (2010), pp.192-93;
18. სოკრატეს ხსნა ჯოჯოხეთიდან: პიროვნული ინიციატივა შოთა რუსთაველის “ვეფხისტყაოსანში”. “Rescuing Socrates from Hell: Personal Agency in Shota Rustaveli‟s Knight in Panther‟s Skin”. AFP Working Papers. Volume 1, 2010-1011, pp. 25-34. (Available also online: http://www.academicwebfolio.org/web/guest/home/news_and_announcements/428681);
19. ეროსი იოანე პეტრიწისა და შოთა რუსთაველის თეოლოგიაში. “Eros in Theology of Ioane Petritsi and Shota Rustaveli”. Studia Patristica, Vol. LVIII, Papers presented at the Sixteenth International Conference on Patristic Studies held in Oxford 2011, Ed. Markus Vinzent, Volume 6: Neoplatonism and Patristics, Peeters, Leuven, Paris, Walpole, MA, pp. 181-89;
20. იოანე პეტრიწის წინასიტყვაობა ფსალმუნთა წიგნის მისეული კომენტირებული თარგმნისთვის. Ioane Petritsi’s Preface to His Annotated Translation of the Book of Psalms. In: Georgian Christian Thought and Its Cultural Context. Ed. T. Nutsubidze, C. B. Horn and Basil Lourié. Brill: Leiden, Boston, 2014, pp. 194-235;
21. “პრობლემური “მაშასადამე” ანუ საქართველო და ევროპული არჩევანი. “The problematic “therefore”, or Georgia and the European Choice.” In; Georgia’s European Ways, Political and Cultural Perspectives. Tbilisi, 2015, pp.96-117;
22. “პროკლე როგორც ბიბლიური ეგზეგეტი: ბიბლია და მისი პლატონური ინტერპრეტაცია იოანე პეტრიწის კომენტარებში” “Proclus as a Biblical exegete: Bible and its Platonic interpretation in Ioane Petritsi’s commentaries”. In: Proclus and his legacy. Ed. D. Butorac and D. A. Layne. Millenium Studies. De Gruyter, 2017, pp. 241-248;
23. შოთა რუსთაველის „ვეფხისტყაოსანი“ - რენესანსული პოლიფონია. Shota Rustaveli’s “Knight in Panther’s Skin” – is a Renaissance-Esque Polyphony. In: “Shota Rustaveli’s ‘Knight in the Panther’s Skin – a masterpiece in World Literature”. Ed. by David Shemokmedeli. Nova - Science Publishers: chapter 9, 2017;
24. პლატონის „სახელმწიფო“ - შესავალი სტატია პლატონის „სახელმწიფოს“ გამოცემისათვის (Carpe Diem, თბილისი, 2020);
25. მარადისობის და ისტორიულობის რთული კავშირი იოანე პეტრიწის ფილოსოფიაში. Uneasy rapprochement of eternity and historicity in Ioane Petritsi’s Philosophy.Teixeira, Maria Teresa & Reker, Moirika & Berve, Aljoscha (eds.): Mind in Nature. European Studies in Process Thought Vol. 5. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2021, გვ. 30-38;
26. ჰენადები, როგორც ღვთის ხატები: შინაგანი ნათლის ეპისტემოლოგიური და ონტოლოგიური მნიშვნელობა, და ახალი სუბიექტურობის შექმნა იოანე პეტრიწის მეტაფიზიკაში. Henads as divine images: the epistemological and ontological significance of inner light and creation of a new subjectivity in Ioane Petritsi’s metaphysics.In: D. Calma (ed.), Reading Proclus and the Book of Causes. Vol. 2. Translations and Acculturations, Leiden / Boston, Brill, coll. Studies in Platonism, Neoplatonism, and the Platonic Tradition, 2022, გვ. 168-177.
მონოგრაფია:
“იოანე პეტრიწის პლატონური თეოლოგია” “The Platonic Theology of Ioane Petritsi”. Gorgias Press LLC, 2007. (ISBN: 978-1-59333-395-9)